2013. október 28., hétfő

2013.10.23. 3hegy

 Okt 23-án elmaradt a Szerdai Nike futó klub, így azt találtuk ki, hogy futunk magunktól.
Áron Prágába volt, így én lettem a szervező.


Hegyre akartunk menni. És valamiért azt hitték én tudok jó kis utakat, de csak egy utat tudtam. amin egyszer mentünk Áronnal a 3mas határ hegyre (Remete, Mátyás, 3mas)

Kedden buli volt, így komoly kihívást jelentett a felkelés.
Áronék lakása előtt találkoztunk. 

Tamara, Ádám, Balázs, Marci, Orsi, meg még egy srác.
Kék kereszt, és vonal.

Mindenki egész jól bírta, de nem is mentünk olyan gyorsan. 

Aztán egy kanyart elnéztem, így kikerültük a Mátyás hegyet, Ádám viszont felfutott szerencsére telefonon tartottuk a kapcsolatot. 


Végül felmentünk a legtetejére a hegynek. Kis pihi, és indulás lefelé. Visszafelé felmentünk a Mátyás hegyre is, lefele Tamara törte az utat, én nem merek annyira száguldani lefelé. 

Mindenki jól érezte magát. és várják az ismétlést.

SZÁMLÁLÓ: 10908 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése