2013. október 20., vasárnap

2013.10.19. Kaposvár - Pécs

Még valamikor nyár végén a Futó klubból megkérdezték nincs-e kedvem menni. A Rókaűző futóversenyre, ami azt jelenti, hogy 12  ember átfut Kaposvárról Pécsre. 4 lány, 8 fiú. Mi végül 4 lány 7 fiú. jöttünk össze.

Pénteken nálam volt tészta party. Ott aludtak nálam a 4en. mivel kocsival mentünk. Reggel 4.30. kelés. 5.30. indulás. 8.30 érkezés Kaposvárra.


9 kor rajt. Én a 3. szakaszt futottam. 8,3 km 12% emelkedő a végén pedig 12% lejtő. 4,9 km emelkedő volt a 8,3, ból. Vicces volt mivel nem vagyok hegyi futó. 3. ként váltottunk a csoportunkban. 2-en megelőztek az emelkedőn, de ég és föld volt köztük, és köztem ők futottak, én haladtam.

Aztán magam is meglepődtem, hogy 35 perc alatt sikerült beérnem. Nagyon boldog voltam. Utána mentünk tovább kocsival. A többiek szakaszszállító buszokkal. 

Végül Pécsen a Dóm mellett volt a befutó. Annamarinak kellet futnia, egy 3,2 km amit sikerült 11,36 alatt teljesítenie 5. ként ért be összesítésbe. 

Nagyon izgultunk az eredmény hirdetés előtt. mivel 4x volt újraindítás nem tudtuk, hogy mennyi előnyünk maradt. Végül a mi nevünk hangzott fel először, és felállhattunk a dobogó 3. lépcsőjére.

3. hely 5óra 41perc 85 km ElőRUNgúak
2.hely: 5.ó21.perc Kaposvár
1.hely 5.ó09.perc Tiszújváros.


Nagyon jó verseny volt, gyönyörű tájakon, kicsit UB utófeeling.

 
 
SZÁMLÁLÓ: 10867 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése