2014. március 16., vasárnap

2014.03.16. Sziget

Volt itt minden.

Úgy volt, hogy 16.án lesz a Fighters run. Kecskeméten,de Csütörtökön lemondta a szervező cég, és átrakta 29.re

Így felszabadult a hétvégém.
Szombaton ennek megfelelően semmit se csináltam. este Pilvaker Állami ünnepségen vettem részt, A zenék jól voltak, de minden más, nagyon erőltetett, gáz. ( magyar hippapperek 1848 as verseket, történéseket rappalnak)

Este beszéltük Tamarával, hogy vasárnap fussunk. 

Az első terv az volt, hogy HHH megyünk, de reggel szakad az eső. ezért áttettük délutánra. De mivel 13.00. ig esett így arra jutottunk, hogy elég saras lesz a hegy, plusz a 50-90km/h szelek se annyira biztonságosak.  Így maradt a Margit-sziget.  2kör tuti aztán a többi meglássuk. Az első kör után bementünk a belső útra mert nem volt kellemes oxigén többlettel futni a parton.

viszont, így kaptunk a Margit hídnál egy jó kis emelkedőt. a Harmadik kör már vegyes érzelmekkel telt, igazából lehet, hogy ment volna a 4.ik is, de akkor holnap elég gatya lettem volna így Tamara kiegyezett velem egy 3 körben. Ami amúgy 1.ó17. percet vett igénybe. azaz Kb 4.45. öt tartottuk végig, ami nem egy eszeveszett tempó, de én kb 2 hete nem futottam.

Nekem jó volt :)


Szerdán megyünk újra, hétvégén meg lehet Kecskemét félmaraton. Pali ha érdekel írj, aztán megyünk együtt. 

Április 1. re vissza kell hozni magam mert indulnak a Futó klubok. 4.45. 4.30. 4.15. ös körökkel.
 
SZÁMLÁLÓ 12119 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése