2014. március 20., csütörtök

2014.03.19.félmraton

Itt a tavasz, dagad a ....

Folytatva a felkészülést a bármelyik versenyre, tegnap elmentem futni egyet Tamarával.
19.00. találkozó a Boráros téren. Kifutottam a Baross utcából 2,5 km. Kicsit korán értem oda így szépen kipihentem magam.

Tamara a szigetről jött, mert kért egy tesztcipőt.
A rakparton futottunk végig fel a szigetig, a szigeten középen próbáltunk menni egy kört, de mivel  8ig vissza kellett adni a cipőt, nem jutottunk el az Árpád-hídig.

Viszont azt játszottuk, hogy 4perc kényelmes futás 4.45. kb. és egy perc intenzív futás. Én jobban bírtam, mondjuk Tamarába volt plusz 5km. plusz lány, plusz fájt a lába a cserecipőtől.

Végül 7.59.re ott voltunk a teszt busznál.

Aztán futás vissza Boráros. Tamarának annyira fájt már a lába, hogy kb 500m-enként meg kellett állni. Végül az Erzsébet hídnál, mivel a Ferenciek terén találkozója volt egy ismerősével elváltunk. 

Innentől egyedül mentem, nem néztem az órát, csak mentem ahogy jól esik. 9-re otthon is voltam. fürdés, kaja. gépezés, fél 12 alvás. jó volt nagyon. Méghozzá annyira, hogy  kitaláltuk vasárnap futunk egy félmaratont a szigeten. Bálintot fűzzük, hogy jöjjön ki segíteni nekünk víz, kaja terén. meg akár bringával hajtani. 

Lehet bent futjuk a betonon, és akkor ott van egy kis emelkedő is. 

E szerint meg volt a félmaraton.
SZÁMLÁLÓ 12154 km

1 megjegyzés:

  1. Szerintem a szigeten kicsit nehéz a kísérgetés...de az ötlet amúgy pazar. Lehet elég ha csak lecsüccsen egy padra, nem?

    VálaszTörlés