2014. március 22., szombat

Még egy tizest!

  Mivel sok szép eredmény és beszámoló született ma, én is erőt vettem magamon, hogy írjak néhány sort. Bár az enyém sem volt, egy olyan jó élményű futás, amire sokáig emlékezni fogok.
  Most jobban visszafogtam az elejét, hogy ne legyen annyira szenvedős a vége. Tervnek jó volt, de sajnos nem igazán jött be. Felszerelkeztem mindennel, hogy megkönnyítsem a dolgom: víz, iso-lötty. segítettek is, így csak 27 után estem szét teljesen és vánszorgássá lassult a tempóm. Az egyetlen pozitívum, hogy végig tudtam imitálni a futómozgást, bár gyalog valószínűleg gyorsabban haladtam volna. Pedig, még csak meleg sem volt. 5-6 fok felhős, kicsit szeles, így minden adott volt egy jó kis futásra. Ha belegondolok, hogy ez után még egy 10-est kéne menni... Nos, aggódom. Pedig egy széles mosollyal kellene beérkeznem, mert néhány kollégám az előző napi Metallica után, csak azért fog Stockholmban maradni, hogy röhöghessen a befutómon.
SZÁMLÁLÓ 12242 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése