2014. március 9., vasárnap

Közben nyolc jó cím jutott eszembe, de mindet elfelejtettem

Vác, félmaraton, blog-szülinap. Az odautazás és a készülődés a szokásos rutin szerint zajlott, nem tudok semmi újjal szolgálni. Bár egy héttel korábban volt a verseny, de hihetetlen tavaszi napsütés és jó kis meleg várt minket (még a tököknek is jót tett volna). Reggel még ugyan hideg volt - mindenki buzgón öltözött is - de engem nem tudott átverni. Rövidgatya  és atléta volt ma a nyerő viselet.
A cél 1.50 és 1.55 közötti idő volt, épkézláb beérkezéssel. Az idő meglett, a második feltétel nem jött össze. Nézzük, hogyan is történhetett ez a váratlan, és eddig precedens nélküli esemény.
Az első körben kerülgettem a tempót, mint macska a forró kását. Lassan indultam, aztán rákapcsoltam, aztán megpróbáltam lassítani, nem sikerült. Végül reménykedtem, hogy jó lesz ez majd végig. Az első kör 55 percre sikeredett, ekkor már sejtettem, hogy el****tam. A második kör elején még sikerült egy kicsit korrigálni, de 12-nél megcsapott a meleg, és a szokásos rosszullét. Már kezdtem beletörődni, hogy nagy véres szenvedés lesz innen végig, de valahonnan előkeveredett Chewie (már évek óta nem láttam), és ráadta a tartalék energiát. A mai történet legkellemesebb része volt, hogy 17,5-ig jó tempóban, egyenletesen haladtam tovább. Mikor már beleéltem magam, hogy menni fog végig, akkor akadt egy kis gond. 19-nél aztán akadt egy nagyobb is, és a dolog élvezeti értékére itt igen alacsony pontszámot tudtam csak adni. Az utolsó km-re valahogy összekapartam magam, és végül aránylag tisztességesen beértem (nem hánytam). A második körben a drámai belső küzdelem végül is 1 perc lassulást jelentett, ez nem olyan vész, ahogy az idő sem: 1.51. Azt viszont ismét alaposan az orrom alá dörgölték odafentről, hogy még nem ugrálhatok olyan nagyon, és hosszú még az út az erőnlétig.
A 62. kipipálva.

SZÁMLÁLÓ 11958 km

És nagy nap volt ez a mai, mert Zsófi életében először indult, és 5 km-en vitézkedett.

SZÁMLÁLÓ 11963 km

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy nem magányosan mentél le DrF és az eredményednek is. Sajnos itt egész nap szakadt az eső és én nem vettem rá magam mozgásra, így közeledbe sem érhetek, de legalább ti szép teljesítményt hoztatok!
    Nem akarok nagyon pattogni, mert ki tudja Zsófi mennyire szeret bele a futásba, de ha gondolod bevonhatod a blogolásba is. Én legalábbis nem bánnám.

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus beszámoló, fantasztikus eredmények! Gratulálok mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés