2014. március 22., szombat

Tavasz?

Valahogy mindig meglepődöm, hogy a Kecskeméti Félmaraton szombaton van. Határozottan emlékszem, hogy óraátállítás után mentünk egyszer...vagy kétszer. Az pedig vasárnap kéremszépen...mondjuk tavaly DrF-el szombaton mentünk. Jó is volt az, bár most biztos kellemesebb volt a befutónál a fogadtatása! Tűkön ülve várom a beszámolókat :)

Itt egész nap ír-időjárás volt. Felöltöztem és elmentem kocogni egyet. Nagyon elvoltunk kényeztetve BP-en, hogy lámpák és sártengerek nélküli pályákon tudtunk edzeni. Itt valahogy nem lehet egy jó körutat találni, csak forgalmas autóutak mennek ki a városból és ezen még egy darabig fogok puffogni, előre is bocsánat. Ma is inkább ilyen felderítő jellegű futásra mentem a folyóparton, de lehet hogy az lesz a szokás, hogy elfutok az egyik út végére, majd vissza, majd el a másik út végére és vissza, mert folyamatosan körözni itt lehetetlen.
Persze, hogy mikor kiértem a csatornapartra, akkor értek a fekete-felhők a fejem fölé. Kicsit mérges is voltam, mert az első 1 km nagyon szép napos volt. 1500 méternél már zuhogott. 1564 méternél pedig már a jég ütögette a fejemet. Azt viszont tudni kell, hogy az írek a sok eső miatt sokszor hordanak magukkal esernyőt. A szél miatt meg eltörik és lévén bunkó parasztok ahol tönkremegy eldobják....ott hevert előttem egy 1565 méternél én meg felkaptam, kinyitottam, így aztán könnyebben tudtam futni a bokáig érő sárban. Komolyan. Kell vegyek egy terepcipőt a városi futásokhoz! Vagy legalább egy feketét (mert a fehéret hoztam csak el). Pár perc múlva megint sütött a nap, megcsináltam 1-2 oda-visszát, majd az egyetem felé terveztem , de most nem mentem el, mert nyanvadt voltam és újabb fekete felhők jöttek. Kicsit irigykedem, hogy ti félmaratonokkal dobálóztok, mert az én formám közel sincs a tavalyihoz és így nem futok csak úgy 21-et minden este, de dolgozom rajta!

Erre andalogtam a gagyi tempómmal ma. Térkép.

SZÁMLÁLÓ 12184 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése