2017. december 23., szombat

A karácsony pozitív oldala

Mert ilyen is van! Valószínűleg sokan még egymást ölik ma is a boltokban, hogy fogcsikorgatva kifejezzék szeretetüket egymás iránt, mert alig találkoztam valakivel a pluszok ellenére. Majdnem kutya nélkül is megúsztam, 100 méter hiányzott hozzá.
Reggel órákat töltöttem azzal, hogy kitaláljam, hogyan tudnám megúszni a mai hosszút. Nem sikerült, úgyhogy nekiindultam. Nem csak a távot növeltem, hanem egy extra célom is volt: úgy menni 28-at, hogy ne fáradjak el. Ennek megfelelően cammogtam sokáig türelmesen, frissítőt is dupla adagot vittem. Lelkileg nehéz ez a fajta futás, de végül sikerült, nem panaszkodom. Az utolsó 5-6 km-re már nem bírtam a csoszogást, kiléptem egy kicsit, és így jó kedvvel fejeztem be a 3 órás edzést.
Nem baj, hogy nem kellett ma sprintelni, mert a tegnapi hóesés után még futható, de már elég gáz volt a pálya: jég, hó, sár; szakszóval undi.

SZÁMLÁLÓ 20374km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése