2017. december 9., szombat

Ősz tél tavasz tél ősz tél ősz

Változatos körülmények fogadtak kedvenc hegyemen: elindultam a sáros borult őszi erdőben, aztán egy pillanat alatt változott minden: egy bizonyos magasság felett éles váltással hó, jég, hideg metsző szél. Aztán kisütött a nap, és lefelé belefutottam a langyos kora tavaszba. Aztán még jöttek kisebb telek, őszök váltakozva.
A "rossz" idő miatt szerencsére kevesebb kutyás volt, elkerültek az atrocitások. Volt még izomláz bőven csütörtökről, de nem volt zavaró. Különösen felfelé éreztem a keresztedzés áldásos hatását: éreztem, ahogy az izomlázas seggem szinte tol az emelkedőn.
Kb 7 km-nél volt egy nagyszerű pillanat: nem is tudtam, hogy ennyire stresszes vagyok, de akkor kiengedtem. Olyan érzés volt, mintha egy kellemes meleg tus alá álltam volna be egy pillanatra, izmaim elengedtek, a vicsorgás mosolyba váltott, és onnantól élveztem a dolgot. Annak meg kifejezetten örültem, hogy az utolsó 7 km emelkedőstül mindenestül könnyedén és tempósan ment.

SZÁMLÁLÓ 20283km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése