2017. december 17., vasárnap

Tolkien

Na ki az, aki ilyen időben is Tol kien egy edzést? (Köszönet ZsóFIKÁnak a remek szóviccért...)
A pénteki edzést ki kellett hagynom, mert valami torokgyík letámadt, a kilométerek helyett Aspirin C és Neocitran volt a penzum. Immunrendszerem két napig küzdött a gyíkkal, és tegnap estére legyűrte, nem jött ki rajtam komoly megfázás, csak gyengének éreztem magam. Ennélfogva ma rendkívül óvatosan indultam neki a mínuszoknak, még a szokásosnál is lassabban, és közben egy olyan edzésről ábrándoztam, amikor kivételesen nincs semmi bajom.
Lassan és egyenletesen róttam a kilométereket, különösebb kalandok nélkül. Úgy 18 körül fogytam el, tényleg nem voltam jó erőben, de ekkor bekapcsolt valami vész-robotpilóta, és tisztességes tempóban hazanavigált, miközben fásultan néztem ki a fejemből. Ezt pozitív jelnek veszem.
A frissítés is rendben volt, bár úgy érzem, valami fizikai törvény sérült közben. Ahányszor kortyoltam egyet az Isostarból, Dr Takony is beindult, és az elfogyasztott mennyiség kétszerese rögtön távozott is. Ilyen rendkívüli adottságokkal elmehetnék a sivatagba gazdaságos kútnak kevésbé finnyás tuaregek számára.

SZÁMLÁLÓ 20326km

2 megjegyzés:

  1. En ket hete probalok meggyogyulni, de csak nem megy....

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam, hogy valami ilyesmi állhat a szünet mögött... :( Jobbulást!

    VálaszTörlés