2017. december 30., szombat

Goodbye cruel 2017

Nem volt egy jó év... Nagy mélypontok, kínlódás, kikászálódási kísérletek. Harc minden nap önmagunkkal, a világgal. De ennek a harcnak végül van némi előremutató, reményt keltő eredménye. Tekintsük befektetett munkának, amit annak érdekében végeztünk, hogy 2018 jobb legyen.
A harc egyik fontos része volt a futás. Fél éves példátlan edzésmunka van a hátam mögött. Ez sem ment jól, de a rengeteg nehézség ellenére sem adtam fel, és év végére csak látszik egy-egy pozitívum, Nehéz szülés volt, sok mindent át kellett értékelnem magamban, és megtanulni örülni olyan jeleknek, amiket korábban természetesnek vehettem. Talán ez a folyamat mutatta meg legjobban a magam számára is, milyen mély a gödör, amiből kecmergek kifelé.
Ma utoljára még körülnéztem a pályámon idén, jó alaposan (vagyis rettenetesen lassan mentem). Folyt. köv. jövőre.

SZÁMLÁLÓ 20511km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése