2017. december 3., vasárnap

Téli sportok

Hazatérve a kies, mediterrán Stockholmból idehaza telet találtam. Fogtam a jó kis merinót, ráhúztam még egy hosszúujjút, és ennyi elég is mínusz 1-2 fokhoz. Zseniális.
Nem túl jó lelkiállapotban álltam neki a hosszú edzésnek, de végül különösebb gond nélkül megvolt. Milan Kundera: Lassúság c. könyvét dolgoztam át két és fél órás monodrámára és két futócipőre. Hanem még mindig bedőlök az embereknek: attól, hogy felegyenesedve jár és szaporodni képes, még nem kellene feltennem, hogy tudomása van a külvilág létezéséről, vagy hogy idegsejtjei processzálni tudnak egyszerűbb ok-okozati összefüggéseket. Az első kutyánál még meg bírtam állni, de a másodikat konkrétan át kellett ugranom a meredek köves-jeges lejtőn.

SZÁMLÁLÓ 20228km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése