2018. január 22., hétfő

6ökör

Ebből azért nem csinálok rendszert...
A hó megszívatott, nem tudtam hétvégén megcsinálni a hosszút, kénytelen voltam ma munka után a Szigeten körözni. Mondanom sem kell, semmi kedvem nem volt hozzá, ráadásul kicsit rá is paráztam a távra. Ennek megfelelően rettenetes csoszogós tempóban kezdtem hozzá a 30-ashoz, és egyáltalán nem élveztem. El is merevedtem a lassú futástól, és végeláthatatlannak tűntek a rohadt körök. A negyedikben jöttem rá, hogy paradigmaváltásra van szükség, és tudok én ennél gyorsabban is menni anélkül hogy elfáradnék. Kezdtem élvezni a dolgot, és azt, hogy a hosszú hónapok munkája érződött az edzettségi állapotomon. Felpörgettem egy kicsit magam, és az utolsó két kört egy órán belül abszolváltam. Az utolsó körben valami Fight Club-szerű önpusztító erő is felszabadult, és nyomtam ahogy a csövön kifért.
3.17 lett a vége, de ez végül is teljesen mindegy, nincsenek időhöz kötött céljaim. Annak ellenére, hogy a végét leszámítva nem esett jól, pozitív visszajelzés volt ez is. Külön köszönet ZsóFIKÁnak a frissítésért és támogatásért!

SZÁMLÁLÓ 20885km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése