2018. január 29., hétfő

Random hate

A bejegyzés eredeti címe Marga-rat Island lett volna. Alig kezdődött el az első kör, máris ott szaladt át előttem a kis aranyos, kis csupasz farkával. Sajnos akkor még nem gondoltam, hogy a legmagasabb rendű életformával találkoztam ma este, és innen már csak lejjebb lesz.
Nagyon élveztem az első kört, felszabadító élmény volt, jó erőben, lendületesen nyomtam, és elgondolkodtam azon, mennyire fasza volt ez a fél éves felkészülés, és készen állok a jövő heti megmérettetésre. Beálltam egy tempóra, és próbáltam tartani, de egyszer csak azon kaptam magam, hogy képtelen vagyok rá, nem tudok befelé figyelni, mert folyton történik valami. Persze a jó idő sokakat kicsábított, de ez a véglény-áradat mégis váratlanul érintett.
Vannak futók, akikben buzog a versenyszellem: ha utoléred őket, gyorsítanak. Igen, nyilván itt dől el az olimpiai kvóta... Aztán vannak akik azt gondolják, gyorsabbak nálad, megelőznek, majd lassítanak. Találkoztam csordával is: elöl ment a főbirka, harmincan meg mögötte, csak akut sérülésveszély árán sikerült kikerülni őket. A sétálókról, andalgókról és egyebekről nem is beszélek, mindennapos történet. Egy percig nem bírtam úgy futni, hogy valami ne zökkentett volna ki.
A harmadik körre már felgyülemlett a gőz, rettenetes feszültség jött ki rajtam az egyre gyorsuló tempóval. Úgy éreztem, feketét izzadok. Reggel óta akivel találkoztam, keresztülgázolt rajtam. A harmadik körben már a hajrában ismét találkoztam a csordával, valami rejtélyes okból ott topogtak a futóúton, és nem tudom mit csináltak. Ekkor már elég gyorsan mentem, messziről kiabáltam hogy jövök, rám se hederítettek. Két ember lépett be elém, neki is mentem mind a kettőnek.
Kissé feszültkén estem be hörögve a célba, meg is álltam nyújtani. Két srác sétált arra, bejöttek a kapun, és mellettem rágyújtottak. Ezt már szinte nem hittem el. Mondtam, hogy jó, akkor bemegyek. Azt hiszem nem értették, mi bajom.

Everything you feel everything you are
Everything you'll ever be you repulse me
It's always about you always come at me
With shit I can't identify you know it makes me
Lose my fuckin' mind all the fuckin' time
Can't control the violence that's spewing from me
Take It

SZÁMLÁLÓ 20941km


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése