2018. január 7., vasárnap

Morituri te salutant!

Udv Andras a kodos Albionon tulrol is!  Jo dolog ez a futas (es blogolas) meglatod, minden pillanatat utalni fogod, akar csak en....   de ne szaladjunk ennyire elore.
Ket heti gyengelkedes es egy heti karacsonyi porges, zabalas es ivas utan landoltunk december 31-en este 9-kor Dublinban, igy a masnapi futas inkabb csak rahangolodas volt.   4km - pipa.  Menni fog ez, hiszen olyan jo kis 20-asokat nyomtam meg december elejen, igaz?  Szerdan egy 12km-es korrel mentem az egyetemre, hogy talalkozzam Kataval, ahonnan meg hazafutottunk (+4).   Na akkor ez igy osszesen 20 es tokre elveztem.  Gyorsan konyveljuk is...

SZÁMLÁLÓ 20671km


Szoval ott, Budapesten, abban a kiskocsmaban nagy terveket szottunk DrF-el es Zsofival.  Ropkodtek az idok es a kilometerek, de igazabol csak ma csapott pofan a felismeres (20km utan), hogy 4,5 eve nem futottam hosszabbat, mint a jo oreg felmaraton es hat lassuk be a maraton azert ennek megiscsak a duplaja. (Jo a matek, igaz?)  25-ig meg csak-csak el is vonszoltam magam, de onnan minden lepesert nagyon meg kellett kuzdeni.  Azt gondolom kemeny fabol faragtak, de hogy 28-nal konkretan meg kell majd alljak, na azt nem igen gondoltam ma reggel oltozkodes kozben.  Meg az a mentsegem sem maradt, hogy elfutottam volna.  Okosan az elso 10-est Kataval futottuk es minden terv szerint haladt.  Az utolso ket kilometerre viszont kove valt combokkal es olomlabakkal vagtam neki es meg most sem tudom, hogy inkabb sirjak, vagy nevessek a naivitasomon, hogy ez majd siman menni fog.....  Igen, vegulis lefutottam, de latva DrF konnyed 25-30-as edzeseit ez meg nagyon nem az a tortenet, amit sikeresnek konyvelnek el.  Joval inkabb az idei futasom gyasznapjanak. :)  

SZÁMLÁLÓ 20701km


3 megjegyzés:

  1. Jól van, Áron, látom ebben hasonlítunk, csak rátoltál egy hirtelen 30-ast. Azért elég király vagy! És messze még az április!

    VálaszTörlés
  2. Hali, azért mégis gratulálok, a nehéz edzések a legértékesebbek! Egyetlen hibát látok benne csak: 20-ról 30-ra felugrani az nagyon hirtelen váltás, semmi gond, teljesen természetes hogy rosszul ment. Ha mondjuk 24-et terveztél volna, most egy jó kis edzéssel lennél gazdagabb. Sebaj, építsd fel a 30-at, és fog az menni!

    VálaszTörlés
  3. Nem vettem am annyira komolyan azt a gyasznapot es koszi a tanacsokat. Igazabol kinvancsi voltam, hogyan muzsikalok 30-on, de nem vartam nagy attorest....foleg, hogy tudod milyen rendszeresen edzek ilyen hosszuakat :D

    VálaszTörlés