2018. január 20., szombat

Hej då, Vasaloppet!

Egy hete készültem, vágyakoztam a mai sífutásra. A héten esett vagy 30 centi és várt az erdei futóutam környékén kialakított sífutópálya. Nagyot terveztem, részben, hogy lássam, mennyire reális a nagy verseny. Hát nagyon nem. El kell ismernem, hogy a techikám csapnivaló, a lécem,pedig egyáltalán nem tudom megfelelően előkészíteni.
Nagyon magabiztosan indultam neki, igazából jól is ment. 10 körül érezni kezdtem a sarkam, hogy ez bizony olyan lesz, mint a Tátrában. De egy kis kellemetlenség, miatt nem akartam változtatni a terven. Utólag láttam meg, hogy sokkal rosszabb lett... 15 körül havazni kezdett, amivel semmi gond sem lett volna, ha a lécemre nem tapad rá a hó és nem lassul le iszonyúan. 20-nál teljesen besötétedett és 25-től jött a kálvária és a teljes összeomlás és a döntés, hogy 3-szor ennyit biztosan nem bírnék ki. Edzés sok tanulsággal.
SZÁMLÁLÓ 20853km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése