2018. január 24., szerda

”I have nothing to offer but blood, toil, tears and sweat.”

Hát akkor szépen sorjában.
Blood: Tudom, hogy ez számotokra nem probléma, de én még nem találtam olyan futómelltartót, ami bizonyos kilométer szám fölött ne dörzsölné véresre a bőröm. Már hétfőn nagyon gáz volt, ma Pali javaslatára vazelinnel bekentem a sebet, valóban nem fájt, de vér, az bizony volt.
Toil: 5 km-nél kezdtem bemelegedni, addig szenvedtem, mint a szar, minden lépésnél. De azt is élveztem igazából. "Szenvedni fogsz, de örülsz majd neki!" (Ron Weasley)
Tears: Az uccsó 3 km-en elkezdett cseperegni az eső és marha erős szél támad, fújt a szemembe, mint atom, és csak úgy gurultak a könnyeim végig az arcomon, nyakamon, nagyon szuper volt, kifújta a szél a napi stresszt belőlem, az tuti, és így a könny is megvolt.
Sweat: A mai edzés végére rájöttem, hogy működik az izzadásom, neve is lett a nagy ihletettségnek: sweat-control. Röviden a lényeg: Hétfőn nem vettem merinot, egy szál vékony kis felsőben toltam a mínuszokban, ezért úgy fűtött a testem, mint állat, dőlt rólam a víz, de a hideg miatt nem érzékeltem, aztán jól kimaródott a bőröm. Most meg felvettem a merinocskát, és abba izzadtam szolidan, balanszban. :) Szóval ha az izzadásban nincs balansz, az gyilkos tud lenni, akár vér is folyhat, és akkor a jó öreg Winston szavai cirkulálódni kezdenek. Végeláthatatlan körforgás ...blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat blood toil tears sweat...

SZÁMLÁLÓ 20915km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése