2018. január 29., hétfő

Knocked & locked out

A múlt szerdai tízes óta csütörtökön tollasoztunk, szombaton mentem egy hetest, (7-nél elég lett a latyakból, csúszkából, de azért jó volt), vasárnap kirándultunk egyet, szóval mozgolódom, mára meg két szigetkört terveztem, de valami nem engedte. Egy lett belőle. Legjobb tempó, hasítottam, könnyedén, előzgettem, vitt a lábam, míg egyszer csak valami történt, nem tudom, mi fájt, azt sem, hogy pontosan hol, de tudtam, hogy be kell rohannom a wc-re. Hátha az segít. Nem volt wc-papír, a szekrényemhez rohantam, de a nagy pánikban elcsesztem a szekrény kódom, kizártam magam, és ott toporogtam görcsben, pánikban, mikor egy nagyon helyes idősebb futónő odajött, adott zsepit, és mondta, hogy nyugodjak meg, menjek el wc-re, van a portán kulcs, kinyitjuk a szekrényt... Tök helyes volt, látszott, hogy nem most kezdte a futást, történt már vele is egy, s más... Nem tudom, mi volt ez, de azért a tempós ötösnek örülök. A szombati 7-tel együtt azért elkönyvelem. :)

SZÁMLÁLÓ 20953km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése