2018. január 2., kedd

Biztos Új Évi Kikészülés


Helló. Palival beneveztünk a Vienna City Marathonra. Jó volt látni pár napja Áront, és mikor kiderült hogy ők is ugyanakkorra készülnek egy közös Marathon-Félmarathon futásra, mint mi, hát úgy döntöttem, visszatérek ide. Újra köszönöm a lehetőséget. Egy szerény 21-el kezdtem a 2018-as évet. Pali többször kedvesen megjegyezte, hogy annyit fussak, amennyi jól esik, nem kell tempózni, és nem kell feltétlenül sokat futni. Élvezzem inkább a futást. Tanácsaiból semmit nem fogadtam meg, túl sok volt bennem az indulat, az elszántság, a "csakazért is félmaraton január elsején". Az első 11 Km-t tök lendületesen nyomtam, még le volt fagyva a talaj, szóval kitaláltam, hogy átfutok Pali terepére. Ez volt az első hiba, rögtön annyira megemelkedett a szint, hogy totál elfogyott minden cukrom, energiám, és 16-nál már jöttem is le Pali hegyéről, vissza a saját, kevésbé meredek utamra az erdőbe. Addigra elolvadt a jég, várt a sártenger, és nem volt nálam semmi frissítés. Futás előtt nem tudok enni, szóval hirtelen nem voltam túl jól. Maradtak a kutak és a hideg víz, de 17-nél annyira leesett a cukrom, hogy a szembe jövő kutyásokat kérdeztem, nincs-e náluk véletlenül egy szaloncukor, vagy bármi, mert rosszul vagyok. Nem volt. Megállni, hazamenni eszembe sem jutott. Irtó lassan vonszoltam magam, és akkor megláttam a sok vadon növő csipkebogyót. Megettem 5-6 szemet, és végigtoltam az uccsó 3 km-t. Tempómra és a makacsságomra nem vagyok büszke, de azért a 21-nek örülök. Legközelebb azért inkább Palira hallgatok. Jó futást mindenkinek!

SZÁMLÁLÓ 20584km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése