2018. december 22., szombat

A nagy nap

Regota dedelgettem a Tervet, szoban egyszer-egyszer emlitettem, de ide nem mertem beirni, annyi minden johetett (es jott is) kozbe. De ma sikerult.
Egy 17 eves rekord dolt ma meg: 2001-ben 2109 km-t futottam, eddig ez volt a csucs. Matol ez a multe: a mai 24-gyel az idei termes 2112. Orulok, hogy nem Szilveszter napjan egy hatvanas kellett a rekorddonteshez, hanem mar karacsony elott megvan.
Kicsit faradt vagyok egy retrospektiv osszefoglalohoz, ma is eleg szarul ment, csak annyit tudok kinyogni, hogy rettenetes kuzdelem volt. Arra nem volt eleg ez a sok km, hogy akar csak megtartsam a januari formam -ez talan sokat elarul errol az evrol, es a nehezsegekrol. De celnak ez tokeletes volt: nem kellett hozza jol csinalni, csak naprol napra nekiveselkedni, es ha csak totyogni tudtam, akkor ugy gyujtottem a kilometereket.
A kovetkezo tervem egy Pilsner elfogyasztasa.

 24.4 km 2.53

SZÁMLÁLÓ 23841 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése