2018. december 12., szerda

Valami tortent

A hetvege ota valami valtozas van a levegoben. Es nem arra gondolok, hogy ugy nezek ki, mint a felig nyuzott bakkecske (minden es mindenhol kidorzsolt a legutobbi hosszu futas alkalmaval, meg sosem tortent ilyen). Vagy a mult hetet toltam, tul, vagy a hetvegi pihenotol estem szet, de mar vasarnap is ugy ereztem, hogy hianyzik az eltokeltseg es a fokusz, nincs kedvem szenvedni. Ehhez meg hozzajott egy kiados adag fizikai faradtsag, es jokora hangulatingadozasok, ugyhogy a tegnapit kihagytam, a mai alkalommal pedig a rovidebb es konnyebb palyat valasztottam.
Abszolut semmi kedvem nem volt hozza, es akaraterom sem, ugyhogy azt a kompromisszumot hoztam, hogy semmilyen erofeszitest nem teszek, csak vegigszuttyogok a tavon. Azt hiszem, ez jo irany, most edzes utan jobb a helyzet - vicces modon az oram joval tobbre ertekelte a mait, mint a mult heti kinlodasokat.
Muszaj lesz egy konnyebb hetet beiktatni, es kellemesebb edzeselmenyeket begyujteni, mert godrot erzek. Viszont a koncentraciom javult az elmult heten, mar egesz bekezdeseket el tudok olvasni pihenes nelkul.

9.1 km 0.54

SZÁMLÁLÓ 23763 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése