2018. december 16., vasárnap

Discovery mode

A mostanaban gyoztes csapaton nem valtoztattam, persze nem is tudtam volna: ismet alig birtam ravenni magam a dologra. Ugyhogy igen kenyelmes tempoban indultam neki a hoesesnek. A kezdetben 2-3 cm ho a vegere 4-5 lett, de ez futasra tokeletes, es nem mellesleg igen tetszetos. Ugyhogy szep elmeny marad a mai kirandulas.
Annal is inkabb, mert Scott kapitanykent felderitettem egy nagyobb reszt a kornyezo videkbol, es nagyszeruen sikerult. Mar tegnap este memorizaltam a terkepet, es nem is tevedtem el. Szuper uj kor lett, egybe 23 km, nem kell tobbet koroznom. Egy vicces resz is van benne, ahol kezzel is ra kellett segiteni, de szerencsere felfele, igy nem feltettem a bokamat.
A modszer ugyanaz, mint ami mostanaban bejott: no erofeszites. Ez persze 7 perces ezreket jelentett, de igen biztato 126-os pulzussal.

23.7 km 2.45

SZÁMLÁLÓ 23795 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése