2018. december 2., vasárnap

No sztalgia

Vartam az itthoni futasokat, de a penteki rogton derekba tort (ertitek: derekba!), ma reggelre pedig tetozott a teljes kimerultseg. A belso benultsag miatt sajnos semmit nem erzekeltem a kornyezetembol, azt is alig, hogy eppen felfele vagy lefele megyek.
Maga a futas meglepo modon nem ment rosszul, a buvos harmas (levego, mozgas, hideg) ismet gyogyirkent hatott. Azt hittem csak rovidet fogok tudni menni, de addig-addig hosszabbitgattam a tavot, mig bo feles nem lett belole. Meg az sem tudta elrontani, hogy nem volt frissitom, valamint a gatyam mar 10 km elott valamiert veresre dorzsolt.
Erdekes: bar elszoktam a hosszu, tobb km-es emelkedoktol, meg kellett allapitanom, hogy a sved allando fel-le hullamzo palyaim nehezebbek, folyamatos alkalmazkodast kivannak. A hosszu felfelekre be lehet allitani valami egyensuly feleseget.

22 km 2.13

SZÁMLÁLÓ 23669 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése