2018. december 29., szombat

Nyugtató, utazás előtt

Bekaptam a kilométereimet. 6 napig kell, hogy kitartsanak, mert esélyem sem lesz futni, ott. Ismét gyönyörű napsütés fogadott, bár most valamivel hidegebb volt, mint legutóbb. De ezt, a zúzmarás fák látványa teljesen kárpótolta. A két napos ónos eső után kicsit félve indultam neki, de az erdőben egész jó volt a helyezet és a szöges cipőkiegészítő is jó szolgálatot tett. Egész biztonságban éreztem magam.
Kicsit felfedezősre vettem a mai körömet és azt próbálgattam, hogy az új lakhelyünktől, hogyan tudok majd legegyszerűbben eljutni a körömig. Az újító kedvemnek az lett az eredménye, hogy a körömet ellenkező irányban futottam, mint már 10 éve mindig. Nagyon fura élmény volt. Egyrészt, ahol eddig kinlódva, zihálva mentem felfelé ott most vigyorogva zúztam le és fordítva. Másrészt hihetetlen, hogy részben azért vettem GPS-es órát, hogy majd mindig új és új utakon menjek, ehhez képest már-már autisztikus módon ragszkodtam a megszokott körömhöz, irányhoz évek óta. A mai kör teljes redszerhibát okozott, többször rossz irányba indultam, elbizonytalanodtam, jó helyen vagyok-e. Őrület.
SZÁMLÁLÓ 23891 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése