2018. december 18., kedd

A terapia folytatodik

Biztato jelnek tekintem, hogy a mai futasra mar nem undorral tekintettem elotte. Valami elkepeszto tunderorszagba kerultem azonnal: minden fa behavazva vastagon, minden csupa feher. Az utak viszont jol futhatoak voltak, egy-ket helyen kellett csak figyelni lefele.
Elkepesztoan gagyi tempoban mentem, uj negativ rekord, de cserebe a pulzus is: most 122 volt az atlag, ez igy egyutt azert nem rossz.
Lehetne persze okoskodni, hogy eddig miert nem ezt csinaltam, de nyilvan ti is megatpasztaltatok mar: kenyelmesen lassan futni csak akkor lehet, amikor mar valamennyire formaba hoztad magad, es tudnal gyorsabban is menni, ha akarnal. Folyt kov, most telen ez a felfogas kulonosen jol jon, mert alig izzadok meg, ami emeli a komfortszintet.

11.7 km 1.18

SZÁMLÁLÓ 23806 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése