2019. május 7., kedd

Ezredforduló

Május 7, megvan a - ha minden jól megy - első ezres az idén. Bontottam is egy sört az egészségemre.
Minimális kis kocogás volt csak, vasárnap sikeresen szétcsaptam magam, amitől tegnap egész jól voltam. Ismét megállapítottam, hogy gyakorlatilag nem tudok eleget futni, túl sok energia marad pánikolni sajnos. Minden másnap kéne egy ilyen kis harmincas.
Egy kisebb, de annál bosszantóbb lágyékhúzódást dédelgetek, annyira be van állva az egész derekam és hátam, hogy kihat a mozgásomra, nem csak fáj. Tegnap egy órát próbáltam lazítani meg nyújtani, ma talán egy fokkal jobb.
Már azt hittem magányosan kell ünnepelnem, de aztán a legvégén, Zsákvég alatt együtt keltünk át a széles úton egy kis nyúllal.

7.3 km 0.40

SZÁMLÁLÓ 25086 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése