2019. május 3., péntek

Májusi kesztyű aranyat ér

Még némi kis hószállingózás is beficcent induláskor. Szerencsére korán kel a nap, így 6 órára már 0 fok fölé melegedett az idő, de azért még így is élvezetes maradt.
A lehűlés a szokásos, nem olyan vészes fogfájáson kívül jó hatással van rám, a tegnapot majdnem sikerült végig emberi állapotban átvészelni, csak a hazaúton készültem ki.
Péntek, már csak a mai napot kell kibírni valahogy. A hétvégi programok természetesen lemondva/elutasítva, így megy ez.
A reggeli edzéssel sikerült ismét hozzátenni a naphoz, nem hajtottam de nem is lazsáltam, meglepődve láttam, hogy a leggyorsabb voltam ezen a körön. A GPS-em nem volt a topon, de ezt a pályát már jól ismerem. Azért az első 1.20-as kilométerre kifejezetten büszke vagyok... 😅
A jutalom sem maradt el: egy nyúllal kezdődött, majd egy pazar rét közepén két hatalmas, szürke-fehér gém-szerű madár, az államig érhettek legalább. Láttam méltóságteljesen elrepülni őket (gém over), gyönyörűek voltak. Függöny, majd a következő tisztáson 6 szarvas legelész. El vagyok kényeztetve.

10.1 km 0.51

SZÁMLÁLÓ 25046 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése