2019. május 5., vasárnap

Nem ma kellett hogy jól menjen

Vártam a mai edzést, legalább kijövök a lesötétített és lehűtött szobából. Éles váltásnak tűnhet, de egy hosszabb futás jó esetben az intenzív befelé fordulásról szól, és még ráadásul kint is lehet csinálni a szabadban.
Végül is nem mondhatom hogy rosszul ment, egy fokkal gyorsabb voltam mint a múltkor, hosszabbat is mentem. De míg egy héttel ezelőtt a vége kifejezetten jól ment, most nagyon elfogytam, és már kb 18-tól nem esett jól. A lábam ment, de fejben nem voltam oké, elfogyott a kedv, nem tudom pontosan megmondani mi történt. De nem sikerült jó futást kerekíteni belőle, az utolsó 2 km meg elég szenvedősre sikeredett.
A frissítésem nem volt az igazi, nem tudtam zselét szerezni pénteken, pedig heroikusan betértem abba a boltba munka után ahonnan eddig beszereztem. Valami sport szeletet vettem, ami tulajdonképpen nem volt rossz a maga nemében, de egy falatot elrágcsálni belőle nyál és fogak nélkül több mint egy km (nem túlzok). Innivalóból is kevésnek bizonyult a szokásos fél liter. Most, hogy nem voltam kirobbanó állapotban, ezek a kis dolgok is megkínoztak. Meg hát mégiscsak 73 km-t kocogtam össze ezen a héten.
Baj nincs, hosszú letudva, sportértéke megvolt, de most az is fáj ha csak nézek. Nem kellene, hogy égjen miatta a pofámról a bőr, de mégis ég, merthogy lekapott a nap megint.
Szórakoztatásomról egy 12 fős szarvascsorda gondoskodott, négyszer is elmentem mellettük. Nem zavartatták magukat, pedig a szuper kirándulóidő (11 fok, napos-felhős-szeles) sokakat csábított a szabadba.

33.2 km 3.09

SZÁMLÁLÓ 25079 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése