2019. május 1., szerda

Éljen a munka!

Ez a pihenőnap úgy kellett, mint egy falat kenyér. A tegnap is nagyon nehéz volt, csodás hogy reggel henyélhettem egyet csendben. A reggeli henyélés aztán délelőtti henyélésbe ment át, mígnem úgy éreztem, hogy ha kicsit megkapargatom a felszínt, még akár az is lehet, hogy lenne kedvem azon gondolkodni, vajon jó ötlet lenne-e mozogni egy kicsit. (A közhiedelmekkel ellentétben szinte nincs olyan, hogy könnyű elindulás.)
Ha van olyan, hogy tökéletes körülmények, a mai megközelítette. 12 fok, felhők, tiszta szél, szemerkélő eső, és minden gyönyörű. A tegnapi alapos átmozgatás után ma igye volt rá idő, egy kicsit hosszabbat terveztem, nagyon hiányoznak a portfóliómból a 14-16 körüli futások, reggel nehéz ilyesmit beiktatni. Amire nem számítottam, hogy ennyire jól fog menni. Hajtottam rendesen, magamhoz képest kiváló teljesítményt tettem le az asztalra, de közben nem azt éreztem hogy megfeszülök, hanem hogy kisimulok. Nagyszerű edzés volt.

15.6 km 1.20

SZÁMLÁLÓ 25031 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése