2019. május 8., szerda

Regeneration 10

A hétfőt még úgy-ahogy átvészeltem, a tegnapot már nem, rettenetes pánikok voltak, több is, megint úgy estem haza mint egy roncs. Ma reggel csak simán semmi kedvem nem volt futni, igyekeztem nem túllelkizni a dolgokat, mechanikusan összekészültem és elindultam. Hagytam, hogy a lábam vigyen amerre és ahogy akar, az erdőbe akart és bazi lassan. Inkább nézelődtem és próbáltam feltöltődni a csendben és nyugiban, hogy kibírjam a napot emberek között. 10 szarvas figyelte a próbálkozásom egy napsütötte, sziklás-fenyőfás dombról.
Valahogy ma nehezen viselem a szokásos fájdalmakat is (derék-fog-lágyékhúzódás). Jól esne egy kis break a létezésből.
A GPS fogalmam sincs mit csinált, ilyenkor számolni is elfelejt, nem csak mérni. Sebaj, nem maradt le a pályacsúcsról, csak vonszoltam magam.

10.1 km 0.57

SZÁMLÁLÓ 25096 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése