2010. szeptember 3., péntek

5ödölő

A tempóm az eleje és a vége között 1/5-ére csökkent :):)
Olvasom a blogot mindennap... Sven. Sven. Sven....kezd irtó ciki lenni, július 3 óta nem hogy nem futottam, nem is írtam egy sort sem ide. Közben azért én is voltam biciklizni, meg túrázni is eleget, viszont a futás baromira kimaradt, ami sajnálatos. Jó olvasni hogy Örebro ilyen jól sikerült és jó látni, hogy valaki fut. Tényleg büszkék vagyunk arra, hogy 5-ünk közül legalább valaki nagyon komolyan fut. Remélem lassan ebből az 1-ből több lesz :)

Kicsit mesélek. A Balaton Sound után a következő állomás Bosznia volt, ahol reméltem, hogy alkalmam adódik majd némi sportra... persze nem teljesen így lett. Mozogni a városokban sikerült egyik kajáldától a másikig, vagy a vízesések megcsodálására 1-1 helyen. Átruccanva Plitvicébe azért egy napot el andalogtunk a tó-, és vízesésrendszerek között, de összesen ennyi. Utána Erdélyben voltam az egyetemi ismerősökkel és Katussal. Itt leginkább kétkezi munkával csaptuk el az időt. Fadöntés, fűrészelés... ilyenek. Viszont maradt két napunk arra, hogy a Gyergyó feletti kisházból egy kétnapos túrát rittyentsünk a Fekete-hagymás és a Gyilkos-tó felé. Ez amúgy nem volt hosszú, napi kb. 20 km-es túra, de azért a szintkülönbségek gyilkosak ám rendesen.
Végül beiratkoztam egyetemre és felvettem a C testnevelést is, aminek neve idén "Atlétika" lett. Ezt arra fogom szentelni, hogy hetente egyszer (legalább) jókat fussak :) Ezeknek örömére ma futottam egy rövidet. Ami vegyes volt. Ki nem ütött, jólesett, de a leggyengébb láncszem a tüdőm jelezte, hogy túra, bringa ide-oda, ettől ő elszokott rendesen.
SZÁMLÁLÓ 4010 km

Mindenesetre remélem jó kis előedzése volt a holnapi Börzsöny-túrának :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése