2010. szeptember 19., vasárnap

erdő-mező-panellakás

Megint eltelt két hét és egy büdös kilométerrel sem büszkélkedhettem. Igazán pocsék érzés... de mint mindent, ezt is kimagyarázom :)
Az első héten nem itthon laktam, hanem beköltöztem kicsit a városba egy lakásba, hogy megtudjam milyen városinak lenni. Persze vittem magammal futócuccot és csütörtökön az 1. atlétika órámon el is botorkáltam, hogy majd szépen kifutom magam. Hajnalok-hajnalán viszont közölték velem, hogy itt ma biztos nem lesz futás, mert kivan bérelve a pálya. Szóval ez is jól kezdődött. Bosszúból jól felvettem egy másik tesit is, nevén nevezve: Falmászást. Aztán az idő telt én meg biciklizgettem, sétálgattam, meg buliztam, így a futások el-el tolódtak.

Mindenesetre nagyon örülök, hogy Sven ennyire sokat fut és nem csak sokat, hanem izgalmas versenyeket is talált magának. Folyton mikor olvasom a beszámolóit elhatározom, hogy mostmár tényleg futnom is kell. A végső döfést viszont drF adta meg ma, így a mai futást neki ajánlhatom....

A parton mentem, de annyira idegesített a sok ember, hogy végül nekiindultam a mezőnek és arra mentem amerre épp tudtam, így belefutottam egy patak átkelésbe, egy csalánosba kétszer a hév átkelésbe és egyszer meg a hév-pótló mellett futás örömeibe. Tessék:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=4051448

SZÁMLÁLÓ 4096 km
Ezek után DrF, nem számít hosszúnak a beszámolód :)

1 megjegyzés: