2010. szeptember 9., csütörtök

Tájékozódunk, tájékozódunk?

Ezen a héten egy újabb kísérletet tettem. A várakozásoknak egy kicsit jobban megfelelt ez az alkalom. Pár szót szóltak is hozzám és nem éreztem magam annyira elveszve, mint legutóbb. Ehhez sajnos kellett a múlt heti töketlenkedés és az, hogy már ismertem a helyi szokásokat. Egy kis érdekesség, a nevezésnél egy kis műanyag dobozkába bele lehetett tenni a kocsikulcsokat, hogy ne azzal kelljen futni. Óriási a bizalom egymás iránt, még mindig lenyűgöz.
Tanulva a hibámból, most a kezdők számára kitűzött pályát választottam. Az utolsó pontot persze így is elcsesztem és sok időt vesztettem. Ez még mindig szokatlan egy kicsit, hogy nem csak azon múlik a dolog, hogy milyen formában vagy. Egy időben az gondoltam, hogy ennyiért átöltözni se érdemes. A kapcsolatépítésért mindent!
SZÁMLÁLÓ 4042 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése