2010. szeptember 3., péntek

De legalább mozogtam egy kicsit...

Ha már így megeredt a nyelvetek, akkor én is mesélek.
A városban van egy tájfutóklub, ők adják a szakmai hátteret a népszerűsítő, pontvadásós játéknak. Örömmel olvastam a honlapjukon, hogy csütörtökönként a város környéki erdőkben háziversenyeket rendeznek. Nagyon régóta készültem részt venni ezen, de hol az eső, hol egyéb kötelezettségek miatt eddig nem tudtam. Viszont tegnap minden ideális volt az új kihívásra.
Ha nem akarom blamálni magam akkor szűkszavúan csak annyit mondok, hogy a bemutatkozás nem sikerült túl fényesen...
Igazából fogalmam sincs, hogy időben, térben mennyit futottam. Ennyi biztosan volt:
SZÁMLÁLÓ 4015 km
Jó hallani felőletek, már kezdett a dolog eléggé egyhangúvá válni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése