2010. szeptember 26., vasárnap

The clean version

Na fussunk neki még egyszer, hátha valaki nem érti a száraz szakszöveget.
A maraton tiszteletére mindenképpen akartam menni egyet; és hát valljuk be, könnyebb így elviselni a tudatot, hogy tavaly még indultam, idén pedig fényévekre vagyok az egésztől. Halvány ötletként már a múlt héten megfogalmazódott a gondolat, hogy ha össze tudom szedni magam, akkor reálisan be tudom vállalni még idénre a Way of Knowledge-ot, november elejére fel tudom hozni magam annyira, hogy végigcammogjak. Csak hát ahhoz túl kell lépni a 10-eseken. Így mentem ma hegyen 13-at.
Az özönvízszerű eső persze 200 m-rel azután kezdődött, hogy ráfordultam a hosszabb pályára, a János-hegy felé; mivel azonban makacs vagyok, mint az öszvér, szó sem lehetett, hogy visszaforduljak. Annyira esett, hogy azzal vigasztaltam magam, végig úgy sem bírja így. De bírta.
Szarrá áztam, utoljára a Bükki Hegyimaratonon kerültem ilyen állapotba: ha ruhástul beleülök a kádba, akkor is csak szárazabb lettem volna. Sebaj, jó móka volt.

SZÁMLÁLÓ 4120 km

"I prefer the dirty version!" (Apáca a Monty Python's Flying Circus-ban)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése