2010. szeptember 19., vasárnap

Nofene! Velem volt az erő!

Úgy látszik, az elmúlt két hétben megnőtt a midiklorián-szintem. Másra nem tudok gondolni, mert edzeni ugye nem edzek, mégis úgy ment a mai 10-es, mintha rendszeresen csinálnám, lendületesen, izomból. Az utolsó 2 km-en már éreztem, hogy kezdek savasodni, de nem volt gond. Több mint egy hétig fájlaltam a térdem is, de pár napja már nem érzem, gondoltam megkockáztatok egy kis sétát, és nem bántam meg.
Az utolsó fenékberúgást az edzés tétován megjelenő ötletének Sven pozitív beszámolója adta tegnap, köszönet érte! Ráadásul egy párszáz méteres saras résznek hála már Legolas, a cipőm sem úgy néz ki, mintha most vettem volna le a polcról a Hervisben. Bocs, hogy egy ilyen kis futásról ennyit írok, de ezek mostanában nagy élmények nekem. Fussatok ti is!

SZÁMLÁLÓ 4086 km

1 megjegyzés: