2010. szeptember 4., szombat

Pörgünk

Bár úgy terveztem, az első hét megpróbáltatásai után a hétvégén fel sem kelek, nyugodalmas rajzfilmnézős-társasjátékos délelőtt után azon kaptam magam, hogy kedvem támadt mozogni egyet. Bár kissé túlzott lendülettel indultam el, de még időben visszavettem, és végül jobban ment, mint vártam. Széthajtottam magam.

SZÁMLÁLÓ 4025 km

Valóban egyhangú volt az utóbbi időben, hogy csak Sven tartotta életben a blogot, felnézünk rád érte! Igyekszem hozzájárulni majd minél többször én is, de jelen pillanatban úgy tűnik, az őszi szezon most ki fog maradni; ha lesz kedvem, megyek majd 1-2 rövidet így hétvégenként. A hét eleji osztálykirándulás ismét elgondolkodtató volt, ami a stressz- és terhelés-szintet illeti. Egy pár évig nem voltam pályamódosítós pánikban, de most megint nagyon. Bár a derekam szinte csodába illő módon meggyógyult, de a kihívás továbbra sem lételemem.
Hajrá mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése