2013. május 8., szerda

05.07. finish

 Meló után 6ra sziget. Öltöző nincs boxer fenn marad. 

Áron érkezik 3 kör az előirányzott nekem, de nagyon fáj az achillesem. Kettő tuti lesz. Mérő indít. futás. 1kör pipa. 2. pipa. úúú kéne egy 3. is, de már nem esik jól. 

Oks legyen félkör. ááá 
-Döme legyen meg a 100km, Fuss még egy kört, és sétálj haza (Bosnyák utca)

Árpád híd nál elváltunk én befejeztem a 3 .kört táska felvesz. de nem vitt rá a lélek, hogy felfussak a hídra. A mérőt elindítottam, de Nyugatiig csak sétáltam. 

Aztán Podmaniczy - Szondi - Hősök - Kós Károly - Hermina - Thököly.
Mivel a ház előtt 6,5km-ert mutatott mentem még egy kicsit. 

Így 7,03, kor állítottam a mérést. Izzadtan fáradtan fel is töltöttem egyből.

Fürdés, kaja. 

Apám masszőrnek tanúl éppen, így kaptam egy lábmasszázst. 

Negyed 12-re Barossban voltam már BKV-val. Épp akkor ment el a Keletitől egy nagy lánctalpas markoló, állt fel a trélerre. 

Nem csináltam már semmit, csak reméltem, hogy  a többiek nem ennyire állatok, mint mi és nem futnak 2 naponta 20km-ert.

Szerda délután kiderült, hogy 5.ként bejutottam. 
Május 31- Júni2 UB 

Bocsi Áron, de enyém a 400 is. Ígérem vissza fogom magam:))

Köszönöm az edzéseket!


SZÁMLÁLÓ 9401 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése