2013. május 6., hétfő

Nem igazán normális

Elég sokat fejlődtünk az elmúlt napokban. Furcsa, hogy ennyire rövid idő alatt is megérezni, de annyira máshogy mozog az ember, ha mindennap futnia "kell". Viszont nem túl normális dolog ez. Amint lehet visszatérek kicsit a régi taktikámhoz, a rápihenéshez :)) Döme amúgy sokat gyorsult. Ma valahogy már nem mögöttem, vagy mellettem, inkább előttem futott.... azt hiszem muszáj lesz hegyre cipeljem majd magammal, hogy legyen egy kis sikerélményem, mert ez így már nem buli :)

Holnap van az utolsó szorgos nap, így ma is hosszabbat mentünk. Nekem 18 lett a vége. (Najó írom 18,3-nak, hogy kerek legyen :) Főleg, hogy bőven 18 felett futottunk, csak szarul mér a rendszer)

SZÁMLÁLÓ 9338 km

1 megjegyzés:

  1. Azért azt gondolom a tegnap kivétel volt, mert Vasárnap nem futottam, ma már lassabb leszek, mert meg is van húzva a jobb achillesem. De az tuti, hogy a napi 10km kicsit felhúzott most.

    VálaszTörlés