2013. május 29., szerda

Nike-os sziget

Végre jutott időm kipróbálni ezt a Nike-os szervezésű szerdai szigetes dolgot. Tetszett, bár cipőket most még nem próbáltam ki, meg ilyenek, de legalább volt hol átöltözni.
Kényelmesen lassú tempót választottam az elején, mert gondoltam, nem fogom jól bírni, legutóbb a teremben nem esett jól az 5 km. De most egész jól ment, persze úgy, hogy a sok futó közül mindig megtaláltam egy kellemesen kocogó valakit, aki mögé beálltam. Így jutottam el az Árpád hídig, ahol éreztem, hogy a második felére még maradt bőven kraft, ezért egy gyorsabb csávó mögé álltam be. Aztán idővel egyre többet mertem, szép óvatosan adagoltam a tempót, az utolsó 1,5-2 km-t már sűrűn előzgetve töltöttem, egy kis hajrát csinálva a végére. Jól esett, jó volt a szabad levegőn is futni, nem csak az edzőteremben.
Persze végig nem tudtam volna jó tempót nyomni, pedig ha tudom, hogy a nyomomba eredtek és üldöznek... :)

SZÁMLÁLÓ: 9435 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése