2013. május 2., csütörtök

Csúnya

Csúnyán ment a mai. A melegre való tekintettel próbáltam lassan kezdeni és nem is a hegyre mentem....de gondolhatjátok. Így is túl gyors lettem. Be a szigetre és ott a kör még jó volt, de hazafele úgy cammogtam, mint egy terhes teve. Csúnyán elrontottam a folyadékbevitelt is (tehát semmit nem ittam) és mivel még eléggé fent volt a nap ez megviselt. Hozzá kell szokni, hogy itt a nyár és máshogy működnek a dolgok.

Most is mértem a futást, de a Nike is nagyon csúnyán elmérte a távot, így +1 km-t hozzámért a távhoz. Ezt most én valójában nem annyira bánom, mert Dömével épp azzal a gondolattal kacérkodunk, hogy bejutunk idén is az Ultrabalatonra, de ehhez km-eket kell gyűjteni a Nike-val... Rajta vagyunk :)

SZÁMLÁLÓ 9231 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése