2013. május 30., csütörtök

2013.05.29. Sziget NIKE

Ami azt illeti én is elég régen voltam lent Szigeten, De mivel hétvégén UB félre kellett rakatnom  egy cipőt, meg hétha ott lesznek a többiek, meg kéne azért mozogni.

Dávid is jön le, végre!

Leértem kicsit késtem, mert  troli megadta magát, de nem maradtam le semmiről. Átöltözés cipő kérés. Harsányi Andirssal elmentünk egy laza körre. majd mikor vissza értünk Áron mondta, hogy Dávid most ment el egy 7 perce. Elindultam újra. sajnos nem volt nálam óra de szerintem életem legjobb 3 km-ért futottam, mint egy gyorsvonat húztam el az emberek mellett. Gondoltam a harmadik Km-nél utolérem, de semmi. persze az erőm kezdett,fogyni, de gondoltam basszus utol kell érni a cél előtt. Így folyamatos lassulás mellett,de maximimon haladtam előre.

NEM ÉRTEM UTOL!!!!
 

Illetve, állítólag kb 1 perccel maradtam le ami, kb azt jelenti, hogy láthattam célba érni.

Viszont tetszett, ez az utolérős dolgo, szóval lehet, majd egyszer kipróbáljuk 3man(Dávid, Áron, Én)

Ennyi. Minden ok volt a lábammal cipővel.

Hétvégén UB, eső jó csajok, jó lesz.

Várom 

SZÁMLÁLÓ: 9445 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése