2013. május 17., péntek

05.15. Sziget

Szerda szokásos Nike futó nap.

Áron nem fut mert be van még mindig állva a hártyája.

Én meg fél nyolcra megyek próbára.

Karszalag fel átöltözés, egy köt, Band-ben.

Már a híd alatt utolértem egy magas srácot aki jó tempót ment, de a kajakosoknál ahol szűkül a pálya már megelőztem aztán persze húzatta magát végig az Árpád Híd ig. a híd előtt volt egy srác aki fekvőzött a pálya mellett vissza fordítónál utolért megelőzött próbáltam vele menni, de már fáradtam. Aztán ki állt guggolni.

Így maradtam egyedül némi szúrással az oldalamon, de elszántsággal, hogy menni menni, 

Sokan voltak, így jó volt mert mindig volt kit előzni. végül 

22.40. el értem be ami nekem jó.

Nem is voltam annyira jól a végén. 4.30.as KM-erek. szóval így egy héttel a 100-as hét után. nekem pont jó volt. 

Nyújtás, öltözés,  

SZÁMLÁLÓ: 9419 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése