2013. július 7., vasárnap

2013.07.07. TATA

Péntek óta Tatabányán voltam, új emberek, új helyen, jó volt nagyon. Viszont a 2 nap bulizás minden velejárójával. Szerencsére kezdek nyáron rászokni a fröccsre...



Vasárnap reggel szépen fél 9re oda értünk akkor építették ki még a pályát.

Magdi, Áron, Pali, Gergő, Dávid is megjött 9 felé. Átöltözés, téblábolás, beszélgetés.
Igazából ott tudatosult, hogy még 2 óra mire futni fogok 4. lettem.

7km- nem a világ, épp ezért oda kell tenni. A szerdai 21.57 után meg főleg nagyot kell menni.


Két UB NIKE csapat volt még ott elég jól mentek, de hiába az edzettség, fiatalság, még is sikerült a 2. helyre bejönnünk.

Meleg volt, mindenki szenvedett. Pali mondta, hogy az ember mindig jobb időt fut versenyen, mint edzésen. Ez csengett a fülemben a rajtom pillanataiban, meg hogy Jenniék rettegnek, hogy utolérem őket 15 perc előnyük volt.

Az elején természetesen bele kezdtem, de egyre bölcsebbnek érzem magam. (jó tudom sok van még hátra)

Aztán szépen toltam érzésem szerint folyamatosan. Ami a diagramot nézve lassulást jelent:)

Sajnos, az én loserségem, és a frissítősök hülyesége miatt, sikerült egy üres poharat magamhoz venni. Nem örültem, mert nem volt már nyál a torkomon.

Kicsit át kellett kalibrálnom magam, de mentem.
A Vége tényleg lassan jötte el, mert mindig azt hittem majd ez a kanyar, nem majd ez. aztán egyszer csak jó dimbes, dombos füves célegyenes, de ilyenkor már mindegy padlógáz.

És a lényeg, hogy kaptam egyből a sört (örök hála) és hoztunk 10 percet az egyik NIKE csapaton.

Vicces, mert délután még vezettem, és nem is éreztem és eszembe se jutott, hogy ittam. (tiszteletem ORFK)

Úgy feldolgozta a szervezetem, hogy csak na.




Jó volt nagyon. Jó volt Gergőt, Palit, Magdit látni, és oda tette magát mindenki, Dávid, kúrvára fejlődik, veszélyes. Áron is aggódik miattam (állítólag)

Júli 21 Győrlipót


Lehet előtte, megint Tataparty.








SZÁMLÁLÓ: 9696km

3 megjegyzés:

  1. Hát a diagram kicsit csalóka, mert 4:10 és 4:40 között van az eredmény, ami azért jóval kisebb lassulás, mint amit a színek sugallnak.

    Persze azt nem mondom, hogy nem futottad el az elejét... :D

    VálaszTörlés
  2. Mindig magyarázkodsz. Végre eredményt kéne produkálni, nem mindig a körülményekre fogni :). Basszus lassan elhiszem, hogy lehet 4perc alatt futni 1km-ert.

    VálaszTörlés
  3. Sőt, ha kiszámolod akkor összességében 4:05-ös a km átlagod, tehát az elején TUTI, hogy 4 alatt mentél, kb. a frissítő pontig!!!!

    VálaszTörlés