2013. július 25., csütörtök

4

Amúgy az egész ötletet még DrF dobta fel még régen, hogy úgy jó a félmaraton a szigeten, ha minden kör gyorsabb az előzőnél. Tegnap este éppen 30 fokban a legjobb ötletnek tűnt, hogy akkor próbáljuk is ki. Úgy is kicsit frusztrált voltam az egész napos bolondokháza miatt, így négy kör az jónak tűnt.

Négyen indultunk és mindenki egyet értett abban, hogy az 5:00-s ezrek lassúak, de mondtam nekik, hogy áldani fogják még ezt a nagy lassúságot 1-2 kör múlva. Mindenesetre nagy beszélgetés közepette fogytak a kilométerek.

A második körben Dávid már nem volt annyira beszédes, de jól bírta a tempót, a végére még egy kis sprint is belefért, de tovább már nem akart jönni. Elég volt neki a 4:45-ös kör.

A harmadik körre maradtunk hárman. Bogi lett immár a csöndesebb fajta, de a 4:30-as ezrek már azért kellemesek voltak mindenkinek. Befutó után frissítés és aztán nem kellett nagyon győzködni Dömét, hogy jó lesz nekünk még egy kör. Mentünk.

Nem volt könnyű tartani a 4:15-öt, annyira, hogy a Hoteleknél Döme is mondta, hogy nem fog menni. Mondtam neki, hogy nyomja, ahogy csak tudja és otthagytam....nem szokás hátrahagyni mindenkit, de most a cél volt a lényeg. Csak 2-3 perccel előtte értem be. Jólesett.

A grafikonon Döme futása van. Jól látszik minden váltás és a bunkós ember pillanata is. Sebaj, a következő jobb lesz! Így is PB-t futott :)


SZÁMLÁLÓ 9892 km


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése