2013. július 24., szerda

2013.07.24. Sziget

 Megint Szerda megint sziget, csak egy valami nem állandó nem két kör, hanem négy.

Az az egy félmaraton. Miért? Csak! Próbáljuk meg.

Ja és a lényeg, minden kör gyorsabb legyen mint az előző.

Első 5perces, második 4,45p, harmadik 4,30. negyedik 4,15.

Minden jól alakult egészen az utolsó körig. tartottuk a tempót, sőt Motivációnak, ott volt velünk Bogi is, aki jól fut, jól néz ki....

Viszont ő kiszállt az utolsó kör előtt, lehet ezért, de a sziget végénél Áron ott hagyott, mert nem bírtam tartani a 4.20.se már inkább volt 4.30. 
Frissítettem és elindultam az utolsó 4km-re.

Sajnos annyira nehezedtek a combjaim, hogy inkább a komfort küszöböm környékén mentem mint fölötte.Egyre lassultam.
4.30. ról 4.40.re kb. 

De beértem, életem eddigi legjobb félmaratonjával.

1.39.51

Köszönöm Áron! Kicsit megdobjuk ma km-er számot két félmaraton plusz Dávid 10km.

Így kell csinálni! szép volt!

SZÁMLÁLÓ 9871 km

1 megjegyzés: