2013. július 23., kedd

2013.07.21. Győr

Névnapom alkalmából egy jó futást adtam magamnak, jó társaságban.

Szombat este nálam sajtos, tejfölös tésztázás, fröccsözés, filmnézés, 1kor lefekvés.
Vasárnap 6kore kelés 7.00. indulás.

kicsit késtünk, de nem volt gáz. 

Mindenki megkereste a csapattagjait, aztán rajt. és szépen libasorban 30cal elindultunk a következő váltópontra. 

Én futottam a másodikat. 9,7km, megszerettem ezt a band-et, próbálom tartani a kitűzött időket.

3.50-nel kezdetm, de tudtam, hogy ez sok lesz, bár jól érzetem  magam se meleg se hideg pont jó volt. Aztán 4.10- 4.40.között ugrált az óra végig, de előztem végig, szóval jó volt, aztán 4, km környékén be állt mögém egy egyéni, és megbeszéltük, hogy elhúzom a váltópontig. úgyhogy szépen ketten faltuk utána kmereket, néha még dumáltunk is.

A végén utolsó 400m sprint, firssítés, megvárni a többi csapatot irány a végső állomás. 
Ha leelőztünk valakit kikiabáltunk neki, szurkoltunk, csináltuk a fesztivált. 

A saját befutónkról lemaradtam, így csak a többieket láttam megjönni.

Utána átöltözés, gulyás evés, strandolás, Aztán irány haza.

Este Áron még mondta ugorjunk be egy kis grillezésre Csabihoz, jött velünk Bogi is:) Szeretem ha valaki spontán és nem riad vissza, hogy 3 fiúval kell medencéznie. 

éjfélre nagyjából mindenki hazaért.

Már régóta próbálom kialudni magamat. Most se sikerült. Majd egyszer csak össze jön.
 

SZÁMLÁLÓ 9850 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése