2013. július 8., hétfő

Wednesday, bloody wednesday

Még múlt hét szerdán a Margitszigeten. Két kör, az elsőt az éppen akkor meginduló tömeg előtt kezdtük meg, így egy kicsit hirtelen volt nekem az a tempó, amit a fiúk felvettek, hogy ne érjen minket utol a mezőny. Amíg tudtam, tartottam, de világos volt, hogy ennek lassú elfogyás lesz a vége, így kb. az első kör 3/4-étől fokozatosan elmaradtam. Döme és Áron már a célban voltak, egy kis levegővétel és pár korty víz után kezdtük a másodikat. Nekem nem maradtak tartalékaim, hogy gyors kör legyen belőle, a fiúk már az elején el is húztak, nekem elég volt annyi, hogy egyáltalán teljesítsem a másodikat, belesétálás vagy vánszorgás nélkül. Ez azért sikerült is, de összességében nem ment jól az egész, bár hozzá kell tenni, hogy 10 km fölötti távot már évek óta nem futottam. A hétvégi versenyre való rákészülésnek azért nem volt rossz. És a 9700-at is elvittem vele :)

SZÁMLÁLÓ: 9707 km


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése