2013. július 18., csütörtök

Gépház+MSZ

Először is, mielőtt elfelejtődnek az értékes kilométerek, azokat itt egy posztban jelezném és ha majd megérkezik hozzájuk a beszámoló, akkor még boldogok is leszünk. Tehát két tatai tékozlónak van még. Egyik M, aki remélem nem tűnik el úgy, mint a szürke szamár a dögkútban (7) a másik Sven, aki (minden bizonnyal) csak ideiglenes internethiány miatt nem könyvelte még a sajátját (7).

SZÁMLÁLÓ 9768 km
SZÁMLÁLÓ 9775 km


Na azóta megint eltelt egy szerda, ahol 3-an tettük tiszteletünket. Döme, Dávid és én. A terv 1-2 kör volt, laza tempóban. Ez nekünk most ilyen 4:45-ös ezreket jelentett, ami Dávidnak is elég kényelmes volt....az első körön. De erről már nem nekem kell nyilatkozni, saját sikereit remélem ő is "papírra" veti majd itt és akkor nem kell megint ilyen paraszt módon belerondítsak a szép rendszerbe. A lényeg, hogy ez nekem 11 km-t jelentett, majd még RáCCal futottam bent 4:00 körüli 400-as köröket... szám szerint 6-ot, így az még 2 km. A két D is ment még valamicskét, de azt így most én fejből nem tudom.

SZÁMLÁLÓ 9788 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése