2013. július 3., szerda

TATAtatatatatata...ta....ta...

Akkor legalább 1-2 információ morzsát elhintenék a kedves olvasóknak! :)

Döme már elígérkezett egy házibuliba, ami történetesen épp Tatán (vagy Tatabányán?) lesz, így ő már biztos reggel 8-tól tartani tudja a frontot a tatai öreg-tó mellett, én pedig már megígértem Katának, hogy lemegyek a családjával a Balatonra, így én sem Budapestről érkezem, hanem valahogy majd átbumlizok a Volán segítségével Siófokról (bár így kicsit később érkezem majd meg, de 10-re már ott állok én is harci díszben. A busz PU-ról majd odakocogok :D). 

Ti, többiek, négyen, ha jól tudom, akkor budapesti indulást terveztek. Felmerült az autó kérdése, de egyelőre DrF és (a lefele) alacsony létszám ezt nem feltétlenül indokolja. Ha bárki okosabb, jobb, kényelmesebb megoldásnak látja az autózást, akkor lehet az is, nekem nincs ellenemre, sőt valójában lehet, hogy még olcsóbban is kijöttök vele, mint a vonattal, de alap esetben a vonat a tuti (mert lehet sörözni, meg dumcsizni).

Vonat Budapest Déli-Pu-ról indul (Kelenföldön is megáll). Jelen esetben a 7:20-kor induló személy vonat ér oda időben, így ezt kéne megcélozni. Találkozó: 7:05-7:15 között a pénztáraknál! (A felnőtt jegy 1490 Ft, egy irányba)

A versenyközpont az Építők Parkjában lesz (47°38'29"N   18°20'23"E), amihez a Tóvároskert megállónál érdemes leszállni. Itt lesz a helyszínen nevezés: csapatonként, létszámtól függetlenül: 12000 Ft.

Tatai Maratonváltó: rajt 10:00-kor, így odasétálni, pisilni, nevezni, pisilni, öltözni, pisilni, nézelődni, pisilni...stb. marad 1 óra és 40 perc. Ez gondolom elegendő. :)

Hazafele 15:32, 16:32, 17:32-kor...stb. vannak vonatok, szintén a Déli PU-ra, bő 1 órás menetidővel. Vissza már én is és valószínűleg Döme is jön, meg persze majd veszünk pár jó hideg sört is...

(Szóval amit el kéne dönteni, hogy jó-e nektek a vonat, vagy szavazzunk a kocsira inkább. A többi az kb. ennyi lenne. Kommenben még lehet kérdezni!)


3 megjegyzés:

  1. ha odafele csak négyen megyünk, akkor nem ragaszkodnék a kisbuszhoz. nekem is jól esne a verseny után egy hideg sör :)
    ha a felnőtt jegyesek nagyon nem akarnának vonatozni, akkor még össze lehet hozni valamit, akár kisebb autóval is
    mi a kollektív kívánság?

    VálaszTörlés
  2. Én tudok egy csóteszt tudok hozni, azzal legurulhatunk. Egyetlen árnyoldala lenne, de azt csak egy valaki tapasztalná meg... hazafelé. Az én sörözésem meg már amúgy is elintézte a családom. Kosztolányi 7.15?

    VálaszTörlés
  3. Nekem mindkét utazàsi mòd jò, mindenkèpp nagyon koràn kelek.

    VálaszTörlés